Bank coraz więcej sprzedaje online

Wprowadzania nowatorskich produktów do oferty, to jedna z charakterystycznych cech Pekao. Dowodem na to jest sukces aplikacji mobilnej Peopay, która sprzedała prawie co trzecią pożyczkę gotówkową online. Wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne wzrósł o 59 proc. „Początek roku 2019 wskazuje na kontynuację tego trendu. Udział kanałów zdalnych w całej sprzedaży nadal rośnie” – dodał Werochowski.

Bank posiada spory kawałek tortu rynku pożyczek gotówkowych. W zeszłym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15 proc. do 12 mld zł.

Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Pekao

„Klienci Banku coraz chętniej korzystają z pożyczek online – w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Teraz będą mogli skorzystać z nowej oferty pożyczki, promowanej w drugiej odsłonie kampanii reklamowej ‚Bierz życie za rogi’, z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej” – mówi komunikat. Kampania z udziałem wokalistki znanej z zespołu Pustki oraz Ballady i Romanse ruszyła 27 marca.

Bank Pekao jest obecnie częścią grupy PZU (należy do niej m.in Alior i Link4). Powstał już w międzywojniu, a w okresie III RP był własnością grupy UniCredit, do czasu ‘repolonizacji’ w 2016 roku. Jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce pod względem ilości klientów, a grupa PZU jest czwartą największą spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.