– Wygląda na to, że mikroprzedsiębiorcy nie mieli wakacji i również letnie miesiące wykorzystali na rozwój biznesu – mówi Aleksander Widera, założyciel i prezes Kredytmarket.com. – W tym okresie wnioski złożyło ponad 130 klientów, z czego połowa otrzymała od nas kredyt – dodaje.

Kredytmarket.com – wzrost również w wakacje

Mikroprzedsiębiorcy nie zwalniają tempa nawet w okresie wakacyjnym i składają coraz więcej wniosków o kredyt. Dla przedsiębiorców oznacza to wzrost zainteresowania ofertą i wzrost dochodów. Dla niektórych wakacje są nawet rekordowym okresem. Przykładem jest internetowa platforma oferująca kredyty obrotowe online, Kredytmarket.com. Wartość kredytów zaciągniętych w sierpniu przekroczył 1,3 mln zł i był dwukrotnie wyższy od dotychczasowego, najlepszego miesiąca z pierwszego półrocza.

Dla kogo kredyt?

Kredytmarket.com to nowy gracz na rynku kredytów online – swoją działalność rozpoczął w grudniu 2016 roku, odnosząc do tej pory ogromne sukcesy – udzielił on kredytów online na sumę 4,5 mln zł 120 mikroprzedsiębiorcom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Jak pokazują statystyki, 90 proc. klientów po spłacie pierwszego kredytu zdecydowało się na zaciągnięcie kolejnego. Oferta kredytodawcy jest bardzo korzystna, nic więc dziwnego, że mikroprzedsiębiorcy decydują się na tego typu rozwiązanie.
Wypełnienie internetowego wniosku zajmuje około 3 minut, a decyzję klient otrzymuje w ciągu 15 minut. Konsultanci dbają jednak o osobisty kontakt z klientami, dzięki któremu nawet po krótkiej rozmowie są w stanie poznać specyfikę biznesu. Oprocentowanie kredytu jest porównywalne do oferty bankowej, a maksymalna kwota kredytu to 50 tys. zł., z której to kwoty korzysta znaczna część klientów.

Edukacja dla przedsiębiorców

Od początku swojej działalności Kredytmarket stawia przede wszystkim na edukację przedsiębiorców. Na blogu kredytmarket.com regularnie pojawiają się artykuły dotyczące finansowania rozwoju biznesu. Eksperci Kredytmarketu wygłaszają również prelekcje podczas regionalnych warsztatów „Dźwignie przedsiębiorczości”.

„Mikroprzedsiębiorcy wykorzystują każdy moment w roku i nie zwalniają tempa nawet w okresie wakacyjnym, stąd też zainteresowanie ofertą kredytową rośnie w tym okresie. Cieszy również fakt, że kredytodawcy coraz częściej oprócz finansowania stawiają również na edukację przedsiębiorców” – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl.