Prowadzona już od kilku miesięcy kampania ma na celu promowanie nowego systemu bankowości internetowej. Do tej pory promowane było głównie internetowe konto osobiste. Jednak wraz z kolejnymi reklamami, promocja usług mobilnych ma coraz większy zasięg.

Nacisk na pożyczki

W najnowszych reklamach ING pojawiają się ludzie opowiadający o tym, jak zrealizowali swoje marzenia za pomocą środków uzyskanych z pożyczki. Słowem kluczowym, które pojawiało się we wszystkich spotach było „moje”. W ten sposób podkreślone zostało nastawienie na indywidualne potrzeby klienta, które bank stawia na pierwszym planie.
Najnowsza odsłona oferty kładzie nacisk na interesującą dla klientów opcję, jaką są pożyczki dostępne przez internet. Pomysłowym zabiegiem było wprowadzenie „muralu z miłości” jako przewodniego motywu spotu. To właśnie jego przygotowanie miało być potrzebą, na którą warto wziąć pożyczkę przez internet.

Internet główną płaszczyzną promowania pożyczek

Coraz popularniejsze pożyczki pozabankowe są promowane właśnie w sieci. Można z nich skorzystać także za pośrednictwem internetu, bardzo często z wykorzystaniem usług mobilnych. Proponowane oferty chwilówek i pożyczek ratalnych są dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych klienta. Wydaje się, że ING Bank Śląski odpowiada na tę tendencję, wprowadzając do swojej oferty szybkie pożyczki, dostępne w sieci, a także za pomocą aplikacji mobilnych.
[quoter_center]„Sfera online jest coraz chętniej wykorzystywana przez instytucje finansowe. Dla firm pożyczkowych jest to naturalne środowisko. Także banki dostrzegają potencjał rozwiązań mobilnych i wprowadzają je do swojej oferty. Nie dziwą zatem kampanie reklamowe kierowane do osób, które cenią szybki dostęp do pieniędzy i chętnie korzystają z możliwości oferowanych przez sieć. Firmy pożyczkowe wciąż mają tutaj silną pozycję, jednak trzeba także docenić innowacyjne podejście banków.” − komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl[/quote_center]