Lider rynku consumer finance w Polsce łączy siły z japońską marką

Od 2 kwietnia 2019 roku Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Bank są partnerami biznesowymi Mitsubishi Motors. To pierwszy kontrakt kredytodawcy zrealizowany przy wsparciu faktoringu odwrotnego. Oferuje go Santander Consumer Multirent.

Faktoring odwrotny wzbogacił ofertę Santander Consumer Multirent o kolejny produkt przeznaczony dla dealerów samochodowych. Zwiększyliśmy tym samym kompleksowość oferty dla naszych partnerów – mówi Piotr Półtorzycki z Santander Consumer Multirent.

Warto wspomnieć, że sieć autoryzowanych placówek japońskiej marki obejmuje aż 40 punktów. Składają się na nie salony sprzedaży oraz autoryzowane serwisy.

Współpraca z przedstawicielem rynku finansowego zapewni kompletne finansowanie dla nabywców samochodów. Będą mogli oni wybrać pomiędzy kredytem samochodowym, a leasingiem. Santander Consumer Bank zapewnia również wsparcie w rozwoju sieci dealerskiej.

Co zyska Mitsubishi dzięki współpracy z liderem bankowości?

Santander Consumer Bank wraz z Santander Consumer Multirent są liderem rynku finansowania samochodów przy wykorzystaniu narzędzi kredytowych i leasingu. Bank ma obecnie około 8-11 proc. udziałów w rynku. Produkty finansowania zakupu samochodów oferowane są w kilkuset salonach i komisach samochodowych. Ponadto bank daje możliwość ubiegania się o kredyt gotówkowy czy dodatkowe ubezpieczenie.

Skorzystanie z faktoringu odwrotnego przez Mitsubishi pozwoli na poprawę płynności finansowej przedsiębiorstwa. Co więcej, umożliwi odważniejsze zarządzanie zamówieniami. Od wielu lat firma notuje wzrost sprzedaży o 50 proc. w skali roku. Kolaboracja z liderem rynku consumer finance w Polsce może znacząco ten wynik poprawić.