Problem z aplikacjami Alior Bank
W wyniku nagłej awarii klienci Alior Bank nie mogą korzystać z następujących elementów bankowości internetowej:
- Alior Online,
- aplikacja mobilna Alior Mobile,
- system BusinessPro,
- Kantor Walutowy Alior,
- Alior Trader.
Przy próbie zalogowania się do systemu wyświetlony zostaje komunikat o błędzie. O trudnościach w prawidłowym funkcjonowaniu Alior powiadomił konsumentów za pośrednictwem mediów społecznościowych i swojej strony internetowej.
Bank dodatkowo zaznaczył, że placówki nie działają w pełnym zakresie, choć nadal można korzystać z kart płatniczych czy zlecać przelewy w oddziale.
Alior Bank – awaria infolinii?
Klienci i zainteresowani ofertą banku mają problem z dodzwonieniem się na dostępne infolinie Alior – nie działa żadna z nich. W sieci, na facebookowej stronie instytucji, pojawiają się negatywne komentarze niezadowolonych internautów.
Co ciekawe, Alior Bank wyraźnie zaznaczył, iż problemy z infolinią nie mają nic wspólnego z obecną awarią i mogły być tylko niefortunnym przypadkiem.
Kiedy Alior Bank poradzi sobie z awarią bankowości internetowej?
Według komunikatu zamieszczonego na Facebooku Alior Banku, trwają intensywne prace nad przywróceniem działania systemów do normy. Sama awaria może potrwać kilka godzin – według przewidywań klienci będą mogli korzystać z aplikacji oraz Alior Online od późnych godzin popołudniowych. Nie pozostaje więc nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość.