Nowoczesne rozwiązanie

Altar Contact Center to platforma komunikacyjna, która ma na celu ułatwienie kontaktu między pożyczkodawcami i ich klientami. Firma pożyczkowa wprowadza wiadomości SMS jako jedną z dróg porozumienia. Taka opcja jest bardzo poręczna i można z niej skorzystać niezależnie od miejsca pobytu. Inne oferowane rozwiązanie to konsultowanie kwestii dotyczących szybkich chwilówek przez czat lub wideo czat. Z kolei taka forma może spodobać się klientom, którzy potrzebują kontaktu z konsultantem, ale jednocześnie chcą załatwić swoją sprawę nie wychodząc z domu. Takiego rodzaju praktyczne rozwiązanie procentuje zwłaszcza wtedy, gdy rozmowa może potrwać dłużej.

Rozwój obecnego systemu

Na początku przyszłego roku ma zostać wprowadzony pierwszy etap. Instytucja pozabankowa zaczyna od doskonalenia usługi call center. Usprawnianie pracy konsultantów będzie miało odbicie m.in. w funkcji automatycznego oddzwaniania do klientów wówczas, kiedy ci rozłączyli się oczekując na połączenie. Pojawi się również opcja Predictive Dialler, regulująca połączenia wychodzące. Dzięki temu rozmowy wychodzące nie są łączone z telefonami zajętymi lub wyłączonymi. Dodatkowym ułatwieniem będzie też funkcja automatycznego rozpoznawania głosu. W ten sposób natychmiastowa identyfikacja klienta pozwoli na szybsze zajęcie się konkretną sprawą. Ponadto Interactive Voice Response pozwala pożyczkobiorcom na samodzielne działanie w obrębie niektórych etapów procesu pozyskiwania chwilówki online. Klienci serwisu samoobsługowego będą mogli samodzielnie zadeklarować termin spłaty szybkiej pożyczki, jak również wypełnić ankietę na temat poziomu satysfakcji z jakości usług.

Upowszechnienie chatu

Druga część wprowadzanego projektu dotyczy upowszechniania czatu jako formy kontaktu z firmą pożyczkową. Platforma poszerzona o tę funkcję jeszcze bardziej zwiększy samodzielność klienta. Będzie on mógł samodzielnie sprawdzić m.in. swoje saldo pożyczki. Bardzo ważną opcją jest co-surfing. Pozwala zalogowanemu użytkownikowi na kontakt z konsultantem polegający na udostępnieniu mu widoku strony, z której właśnie korzysta. Dzięki temu możliwe będzie wspólne wybranie najbardziej korzystnej oferty pożyczki online.

„Altar Contact Center to system, który zaistniał już wcześniej. Korzystały z niego banki, jak również firmy medyczne. Nie dziwi zatem zainteresowanie nim ze strony firm pożyczkowych. Zależy im bowiem na sprawnej komunikacji z pożyczkobiorcami, a nowe technologie niewątpliwie są w tym pomocne” – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl.

Wprowadzanie nowych technologii odbywa się z dużą korzyścią dla klienta. Dzięki nim jest on w stanie przejść przez całą transakcję mobilnie, niejednokrotnie bez konieczności odwiedzania odpowiednich oddziałów. Ponadto, uczy się samodzielności, korzystając z porównywarek pożyczek internetowych oraz rankingów chwilówek online, które ułatwiają mu wybór odpowiedniej oferty.