Pożyczka w Wonga to szansa na 20 000 zł na okres spłaty do 48 miesięcy dla nowych klientów. Dzięki podręcznemu panelowi użytkownika oraz kolekcji specjalnych ofert Wonga wyróżnia się na rynku pożyczkowym, zobacz szczegóły oferty firmy i porównaj ją z innymi.

Informacje o kosztach pożyczki w Wonga

Przewidywany koszt pożyczki można sprawdzić wciskając przycisk “zobacz szczegóły” po wybraniu preferowanej sumy pożyczki i ilości rat. Biorąc pożyczkę, nie zapłacimy za rozpatrzenie wniosku i jej udzielenie.

Pożyczka na raty w Wonga – kwoty i czas spłaty

Wybierając pożyczkę w Wonga możemy uzyskać od 500 do aż 20 000 zł zależnie od naszych potrzeb. Nowy klient firmy może zadecydować o okresie kredytowania od 3 miesięcy do 48 miesięcy.

Obecnie Wonga oferuje również promocyjną usługę bezkosztowej przerwy w spłacaniu. Wonga przesunie termin spłaty wskazanej raty na koniec okresu kredytowania za darmo. Z tej oferty można skorzystać raz na dwanaście miesięcy, do trzech razy w okresie trwania pożyczki, tak długo, jak klient nie ma zaległości w spłatach.

Po spłacie dwóch rat klient otrzymuje również dostęp do możliwości odroczenia spłaty o 7 dni. Z tej usługi można skorzystać raz na 3 miesiące, pod warunkiem braku zaległości w spłatach.

Dzięki klarownej ofercie i wielu dodatkowym usługom Wonga wyróżnia się pośród innych firm pożyczkowych, zapewniając:

  • Do 20 000 zł na okres do 48 miesięcy,
  • Liczne usługi odroczenia spłaty,
  • Podręczne konto użytkownika ułatwiające proces spłaty i pobieranie nowych pożyczek w przyszłości.

Aktualne promocje i kody rabatowe

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 20,99%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 5000 zł, całkowita kwota do zapłaty 7213,09 zł, oprocentowanie zmienne 18,50%, całkowity koszt kredytu 2213,09 zł (w tym: kredytowana prowizja 63,50 zł, odsetki 2149,59 zł), 47 miesięcznych równych rat w kwocie 150,06 zł i ostatnia rata w wysokości 160,27 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 5.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie. Promocja „Niskie RRSO 20,99%” przeznaczona jest dla nowych klientów spełniających warunki określone w regulaminie dostępnym na stronie www.wonga.pl/dokumenty. Wysokość pożyczki, wysokość raty oraz liczba dostępnych rat są ustalane indywidualnie w oparciu o ocenę zdolności kredytowej klienta.

Weź pożyczkę!

Warunki otrzymania pożyczki ratalnej w Wonga

Aby otrzymać pożyczkę dzięki Wonga, wystarczy spełniać podstawowe wymagania:

  • Pełnoletniość
  • Polskie obywatelstwo
  • Ważny dowód osobisty
  • Stałe zamieszkanie na terenie RP
  • Aktywny numer telefonu i adres e-mail
  • Brak wpisów w bazach dłużników jak BIK i KDR.
  • Konto w banku

Wniosek o pożyczkę internetową można złożyć również za granicą, pod warunkiem, że jest się tam tymczasowo.

Dokumenty niezbędne do wzięcia pożyczka na raty online

Aby otrzymać pożyczkę w Wonga wystarczyć posiadać aktualny dowód osobisty. W trakcie składania wniosku należy przepisać z niego wskazane dane osobowe, które później pomogą w weryfikacji klienta przed zawiązaniem umowy.

Wonga – weryfikacja w bazach dłużników

Firma Wonga współpracuje z bazami dłużników BIK oraz BIG, gdzie sprawdza dostępne informacje na temat swoich klientów.

Czy Wonga udziela pożyczek na raty bez sprawdzania BIK?

Wonga sprawdza status swoich klientów w bazach danych dłużników, w tym również BIK. Wykazane w nim zadłużenia wpływają na zdolność kredytową klienta i mogą ograniczyć wysokość ofert, jakie Wonga jest w stanie zaoferować.

Czy Wonga udziela pożyczek dla zadłużonych?

Niestety, jeżeli klient posiada niespłacane zadłużenia i widnieje w bazach danych dłużników, Wonga w większości przypadków odrzuci wniosek o udzielenie pożyczki.

Jakie formy zatrudnienia akceptuje Wonga?

Dokładna forma zatrudnienia nie ma znaczenia przy wnioskowaniu o pożyczkę w Wonga. Wystarczy, że wnioskodawca wykaże stały przychód finansowy na swoim koncie bankowym, niezależnie od formy zatrudnienia, dzięki której otrzymuje środki.

Sprawdź ofertę

Jak wziąć pożyczkę online na raty w Wonga – krok po kroku

Proces wnioskowania o pożyczkę w Wonga jest bardzo prosty i szybki, pieniądze mogą znaleźć się na naszym koncie już w 15 minut:

  1. Wykorzystaj kalkulator na stronie głównej, aby wskazać interesującą Cię kwotę oraz okres spłaty.
  2. Poniżej kalkulatora pojawią się proponowane wstępne oferty pożyczkowe. Wybierz jedną z nich.
  3. Na następnej stronie załóż konto na wybrany adres e-mail.
  4. Wypełnij formularz informacyjny.
  5. Po wprowadzeniu danych, konieczna będzie weryfikacja tożsamości. Można jej dokonać logując się na swoje konto bankowe, wykonując przelew internetowy na sumę 10 groszy, lub wykonując przelew tradycyjny w banku. Do weryfikacji należy użyć tego samego konta bankowego co we wniosku o pożyczkę.
  6. Jeżeli Wonga zgodzi się udzielić ci pożyczki, otrzymasz umowę do zaakceptowania. Możesz to zrobić przez internet lub poprosić o jej wysłanie w formie papierowej do osobistego podpisania i odesłania na adres Wonga.

Weryfikacja tożsamości klienta Wonga

Składając wniosek, klient ma trzy opcje weryfikacji konta: logując się do banku, wykonując przelew internetowy na 10 groszy, lub poprzez wykonanie przelewu tradycyjnego.

Spłata pożyczki na raty w Wonga

Warunki i harmonogram spłaty pożyczki zostaną szczegółowo opisane w umowie dostarczonej przez firmę. Aby spłacić kolejną ratę, wystarczy zalogować się na konto Wonga. Znajdzie się tam zakładka zawierająca informacje o pożyczce klienta i opcję płatności. Pieniądze można przelać z poziomu konta za pomocą usługi serwisu Przelewy24 lub wykonując przelew bankowy na dane podane na stronie.

Czy możliwa jest spłata pożyczki ratalnej przed terminem?

Tak. Pożyczkę od Wonga można spłacić wcześniej. W ten sposób klient może uniknąć części opłat, które są przewidziane w harmonogramie.

Wydłużenie terminu spłaty

Korzystając z pożyczki Wonga klienci mają dostęp do dwóch usług przedłużania terminu spłaty: tygodniowego odroczenia lub bezkosztowej przerwy w spłacaniu. Pierwsza z usług dostępna jest po spłacie dwóch rat i może być wykorzystywana raz na trzy miesiące. Bezkosztowa przerwa przenosi najbliższą ratę na koniec okresu spłaty. Z tej usługi możemy skorzystać po spłacie dwóch pierwszy rat, nie więcej niż raz w roku, oraz do trzech razy w trakcie trwania pożyczki.

Brak spłaty – co jeśli pożyczka nie zostanie spłacona na czas

W wypadku zalegania ze spłatą przez okres 30 dni, Wonga może rozpocząć proces windykacji. Jeżeli nie pomoże on w uregulowaniu należności, firma w następnym kroku rozpocznie postępowanie sądowe.

Jak przebiega windykacja należności?

Windykacją należności Wonga zajmuje się firma windykacyjna Kruk. W trakcie windykacji firma może nawiązać kontakt z klientem za pomocą numeru telefonu, wysłać monity listowe lub odbyć wizytę w miejscu zamieszkania dłużnika. Jeżeli proces windykacyjny nie pomoże w uregulowaniu należności, sprawę następnie kieruje się do sądu.

Kolejna pożyczka w Wonga

Klient Wonga może wnioskować o nową pożyczkę po spłaceniu poprzedniej. Jeżeli pożyczkobiorca ma już zobowiązanie w serwisie, może zamiast tego je powiększyć, korzystając z opcji podwyżki pożyczki. Część pieniędzy z podwyżki będzie wykorzystana do nadpłaty obecnego zadłużenia, a reszta zostanie przelana na wskazane przez użytkownika konto bankowe.

Logowanie do panelu użytkownika

Przycisk logowania znajduje się w prawym górnym rogu na stronie Wonga. W celu zalogowania należy wykorzystać hasło oraz adres e-mail lub PESEL podany przy zakładaniu konta.

Problemy z logowaniem

W wypadku zapomnienia hasła do konta, klient może dokonać jego zmiany wybierając opcję “zmień hasło” w panelu logowania. Przycisk ten przekieruje użytkownika do podstrony, na której może zdecydować o otrzymaniu hasła tymczasowego SMS-em, lub poprosić o link do zmiany hasła, który zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do profilu.

Jeżeli zaistnieją inne problemy w procesie logowania, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta.

Zmiana danych w Profilu Klienta

Ponieważ dane osobowe klienta są niezbędne zarówno do uzyskania pożyczki, jak i jej prawidłowej spłaty, klient nie powinien zwlekać z ich aktualizacją, jeżeli ulegną zmianie.

W przypadku zmiany adresu e-mail wystarczy zalogować się do profilu klienta i wejść w zakładkę “Moje konto”, następnie “Dane osobowe”, tam wybrać pozycję “E-mail” i wcisnąć “edytuj”. Zmianę adresu poczty elektronicznej będzie trzeba potwierdzić jednorazowym kodem PIN, który zostanie wysłany na numer telefonu komórkowego klienta.

Jeżeli to numer telefonu uległ zmianie, należy zadzwonić do biura obsługi klienta pod numerem telefonu 22 388 88 88 lub 660 168 100. Rozmowę telefoniczną można również zamówić na stronie internetowej Wonga. W takim wypadku to pracownik biura obsługi skontaktuje się z klientem tak szybko, jak to możliwe.

Zmiany adresu korespondencji można dokonać wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy napisać wiadomość na adres kontakt@wonga.com, w którego treści należy umieścić:

  • Ulicę
  • Numer domu
  • Numer mieszkania
  • Miasto
  • Kod pocztowy

Wonga – Najczęściej zadawane pytania

Czy w Wonga można mieć kilka pożyczek jednocześnie?

Wonga umożliwia otrzymanie dodatkowej pożyczki poprzez usługę podwyższenia wartości obecnego zobowiązania. Część kwoty pożyczonej w ramach podwyżki przeznaczana jest na spłatę obecnego zadłużenia, a reszta trafia na wskazane przez klienta konto bankowe.

Jakie są powody odrzucenia wniosku przez Wonga?

Wonga może odrzucić wniosek o udzielenie pożyczki, jeśli klient nie posiada odpowiednio wysokiej zdolności kredytowej, aby zapewnić jej terminową spłatę. Może to być spowodowane zbyt niskimi dochodami, dużą ilością obecnych zadłużeń, lub obecnością w rejestrach dłużników. Wniosek zostanie odrzucony również wtedy, gdy użytkownik podał błędne dane podczas rejestracji.

Czy w Wonga dostanę pożyczkę w weekend/święto?

Z oferty Wonga można korzystać każdego dnia o dowolnej godzinie. Jedynym wyjątkiem są święta państwowe. Wniosek złożony w dniu ustawowo wolnym od pracy zostanie rozpatrzony w następnym dniu roboczym do godziny 9:00.

Czy i kiedy niespłacona pożyczka online na raty w Wonga trafi do sądu?

Przy długotrwałym braku terminowej spłaty zadłużenia, Wonga rozpocznie proces windykacyjny, a w wypadku jego niepowodzenia, sięgnie po pomoc na drodze sądowej. Informację o skierowaniu sprawy do sądu otrzymamy pocztą.

Jakie źródła dochodu akceptuje Wonga?

Usługi Wonga oferowane są bez względu na źródło dochodu. Wystarczy, że wnioskodawca wykaże regularny dochód, który umożliwi mu spłatę zatrudnienia.

Czy Wonga wymaga zaświadczenia od pracodawcy?

Nie. Aby otrzymać pożyczkę od Wonga wystarczy dowód osobisty. Nie potrzebujemy żadnej innej dokumentacji ani zaświadczeń.

Jaki długo czeka się na pożyczkę online w Wonga?

Pieniądze zostaną przelane na rachunek pożyczkobiorcy zaraz po zaakceptowaniu umowy. Klient może je przeznaczyć na dowolny cel po zaksięgowaniu przelewu przez bank.

Czy w Wonga trzeba podawać cel przeznaczenia pożyczki?

Nie. Pożyczki w serwisie Wonga mogą być przeznaczone na dowolny cel.

Co uzyskam dokonując wcześniejszej spłaty pożyczki ratalnej w Wonga?

Spłacając pożyczkę w Wonga przed czasem uzgodnionym w harmonogramie, klient może zaoszczędzić na kosztach odsetek, które w innym wypadku musiałby opłacić.

Czy mogę wziąć pożyczkę w Wonga, jeśli mam zobowiązanie w innej firmie pożyczkowej?

Tak. Posiadanie dodatkowych zadłużeń wpłynie na twoją zdolność kredytową, co może ograniczyć jakość ofert, które Wonga jest w stanie ci zaproponować. Firma nie odmówi ci jednak usługi za sam fakt posiadania zobowiązań w innej firmie.

Jak podpisać umowę pożyczki na raty w Wonga?

Umowę możemy podpisać przez internet, wyrażając zgodę na jej zawarcie lub listownie, prosząc o jej przesłanie na nasz adres korespondencyjny.

Czy inna osoba może spłacić moją pożyczkę w Wonga?

Tak, spłaty pożyczki może dokonać ktoś inny. Szczegóły na temat znajdziesz w umowie, którą dostałeś od pożyczkodawcy. W razie wątpliwości możesz zadzwonić do biura obsługi klienta, aby dopytać o szczegóły dokonania spłaty.

Na jakich zasadach można składać reklamacje w Wonga?

Reklamacji usług Wonga można dokonać na cztery sposoby:

  • Na adres e-mailowy: kontakt@wonga.pl
  • Telefonicznie pod numerami 22 388 88 88 lub 660 168 100
  • W formie pisemnej: adresowaną do siedziby Wonga w Warszawie
  • Za pomocą czatu na stronie internetowej

Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko użytkownika oraz adres korespondencji lub adres e-mail. Reklamacje rozpatrywane są w okresie nie dłuższym niż 30 dni od daty jej otrzymania przez Wonga. Jeżeli firma nie zdąży udzielić odpowiedzi w tym czasie, użytkownik zostanie poinformowany o powodzie opóźnienia, okolicznościach, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.

Wonga – podsumowanie

Wonga oferuje szybką pożyczkę ratalną online od 500 do nawet 20 000 zł na prostych zasadach. Klienci firmy mają do dyspozycji szereg usług pomagających w spłacie długu. Serwis udostępnia również specjalne konto użytkownika dla klientów, które ułatwia tworzenie nowych wniosków oraz przeprowadzanie spłat.

Wonga na raty - zalety

  • Pożyczka do 20 000 zł,
  • Okres ratalny do 48 miesięcy dla nowych użytkowników i 60 miesięcy dla stałych klientów,
  • Dokładny wgląd w proponowane oferty dzięki rozbudowanemu kalkulatorowi pożyczkowemu,
  • Wygodne przeprowadzanie spłat za pomocą profilu użytkownika,
  • Liczne promocje.

Wonga na raty - wady

  • Większość promocji dotyczy wyłącznie pożyczek na maksymalny okres kredytowania,
  • Zmiana danych wymaga podejmowania się odmiennego procesu dla różnych typów informacji.

Informacje o Wonga na raty

Nazwa firmy

Wonga.pl Sp. z o. o.

Adres Żaryna 2B bud. D
02-593 Warszawa
Telefon 22 388 88 88
Adres e-mail kontakt@wonga.com
Godziny pracy Poniedziałek-Piątek: 8.00 - 22.00
Weekend: 9.00 - 17.00
Wniosek Wypełnij wniosek