Pożyczka w POLOżyczka – kwoty i czas spłaty chwilówek internetowych

POLOżyczka oferuje swoim klientom pożyczki chwilówki na kwoty od 500 do aż 8 000 zł, ze stałym czasem spłaty wynoszącym 30 dni. Firma nie dzieli klientów na nowych i stałych – wszyscy mają dostęp do takich samych kwot pożyczek.

  • Pożyczki od 500 zł do aż 8 000 zł,
  • czas spłaty to zawsze 30 dni,
  • oferta taka sama dla nowych i stałych klientów.

Chwilówka za darmo w POLOżyczka

POLOżyczka nie oferuje obecnie chwilówki za darmo.

Aktualne promocje i kody rabatowe

POLOżyczka nie prowadzi obecnie żadnych promocji.

Warunki otrzymania pożyczki krótkoterminowej w POLOżyczka

By dostać pożyczkę krótkoterminową w POLOżyczka należy spełnić następujące warunki:

  • Ukończone 18 lat,
  • obywatelstwo polskie,
  • stały adres zamieszkania na terenie Polski,
  • dostęp do bankowości elektronicznej,
  • telefon komórkowy,
  • ważny dowód osobisty,
  • odpowiednia zdolność kredytowa.

Dokumenty niezbędne do wzięcia pożyczki

By wziąć pożyczkę w POLOżyczka wystarczy nam jedynie:

  • Dowód osobisty.

POLOżyczka – weryfikacja w bazach dłużników

POLOżyczka weryfikuje swoich wnioskodawców w następujących bazach:

  • Biuro Informacji Gospodarczej S.A.,
  • Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.,
  • Wewnętrzna baza danych Pożyczkodawcy,
  • Platforma Wymiany Informacji Pożyczkowej (www.credit-check.pl) prowadzona przez CRiF sp. z o.o.

Czy POLOżyczka udziela pożyczek bez sprawdzania BIK?

Tak. POLOżyczka weryfikuje swoich wnioskodawców w innych bazach dłużników.

Jakie formy zatrudnienia akceptuje POLOżyczka?

POLOżyczka akceptuje wszelkie formy zatrudnienia, które zapewniają klientowi pozytywną zdolność kredytową.

Sprawdź ofertę

Jak wziąć chwilówkę w POLOżyczka – krok po kroku?

  1. Pierwszym krokiem jest wybór kwoty pożyczki przy pomocy suwaka na stronie głównej. Po kliknięciu przycisku “złóż wniosek” pojawi się okno, w który należy wpisać kod otrzymany w wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas rejestracji. Po potwierdzeniu otrzymamy dokładne parametry pożyczki, o którą wnioskujemy (takie jak kwota, RRSO, wysokość prowizji itp.).
  2. Następny krok to wprowadzenie swoich danych. W sekcji “Daj się poznać” podajemy serię i numer dowodu osobistego i adres zameldowania. W sekcji “Źródło dochodu” uzupełniamy dane na temat uzyskiwanego przez nas dochodu. Następnie zapoznajemy się i zaznaczamy zgody, bez których POLOżyczka nie będzie mogła złożyć nam oferty. Po wypełnieniu wszystkich pól klikamy przycisk “Dalej”.
  3. Czas na weryfikację tożsamości. Z listy banków wybierz ten, do którego wpływa twoje wynagrodzenie, a następnie kliknij “Dalej”. Zostaniesz przekierowany do strony logowania swojego banku (POLOżyczka nie otrzymuje twojego loginu ani hasła). Po zalogowaniu nastąpi weryfikacja twoich danych, co może potrwać kilka minut. Towarzyszyć jej będzie komunikat “Trwa przetwarzanie, prosimy o cierpliwość”. Jeżeli dane są poprawne zostaniesz przekierowany do podsumowania wniosku.
  4. Ostatni krok to potwierdzenie wniosku. Jeszcze raz sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają. Jeżeli tak jest to kliknij “wszystko się zgadza, składam wniosek” i oczekuj na decyzję kredytową.

Wydanie decyzji trwa zazwyczaj kilka do kilkunastu minut. Zostaniesz o niej poinformowany w wiadomości SMS lub e-mail.

Weryfikacja tożsamości klienta POLOżyczka

POLOżyczka do weryfikacji tożsamości swoich wnioskodawców wykorzystuje aplikację Kontomatik. Wykorzystuje ona bankowość elektroniczną, więc konieczne będzie zalogowanie się do banku, na które wpływa nasze wynagrodzenie. Cała procedura jest bezpłatna i w pełni bezpieczna.

Spłata chwilówki w POLOżyczka

Spłata pożyczki krótkoterminowej w POLOżyczka odbywa się na indywidualny, unikalny numer rachunku bankowego, który otrzymamy wraz z umową pożyczki. Będzie on też dostępny po zalogowaniu do Profilu Klienta. Pamiętajmy, że w przypadku kolejnej pożyczki zostanie nam nadany nowy, różny od poprzedniego, numer rachunku bankowego.

Czy możliwa jest spłata chwilówkę przed terminem?

Tak, pożyczkę można spłacić więcej, a jej koszt ulegnie wtedy zmianie. POLOżyczka prosi o kontakt w przypadku chęci przedterminowej spłaty pożyczki: telefonicznie pod numerem 266 022 865 lub mailowo pod adresem biuro@solven.pl.

Wydłużenie terminu spłaty

POLOżyczka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy mają problem ze spłatą zaciągniętej pożyczki. Firma oferuje wydłużenie terminu spłaty (nawet po terminie wymagalności spłaty) o 7, 14 lub nawet 30 dni. Możliwość przedłużenia i jej koszt zależna jest od parametrów naszej pożyczki. Wszelkie informacje na ten temat znajdziemy logując się do Profilu Klienta.

Brak spłaty – co jeśli pożyczka nie zostanie spłacona na czas

Jeżeli pożyczka nie zostanie spłacona w terminie, POLOżyczka podejmie działania windykacyjne. W celu ustalenie warunków spłaty firma prosi o niezwłoczny kontakt z działem windykacji (tel. 732 081 223 lub e-mail: platnosci@solven.pl). Firma zastrzega sobie również prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty. Odsetki wynoszą dwukrotność odsetek ustawowych za opóźnienie (suma stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

Jak przebiega windykacja należności?

Czynności windykacyjne w przypadku braku spłaty pożyczki obejmują:

  • wysyłanie do Pożyczkobiorcy monitów za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  • wysyłanie do Pożyczkobiorcy monitów w formie krótkich wiadomości tekstowych SMS,
  • wysyłanie do Pożyczkobiorcy monitów w formie krótkich wiadomości głosowych VMS,
  • wysyłanie do Pożyczkobiorcy monitów za pośrednictwem korespondencji pocztowej,
  • bezpośredni kontakt telefoniczny z Pożyczkobiorcą,
  • podejmowanie czynności upominawczych w miejscu zamieszkania Pożyczkobiorcy.

Jeżeli wymienione wyżej czynności nie przyniosą skutku POLOżyczka zastrzega sobie prawo do wystąpienia przeciwko Pożyczkobiorcy na drogę postępowania sądowego w celu uzyskania tytułu egzekucyjnego.

Kolejna pożyczka w POLOżyczka

Kolejna pożyczka w POLOżyczka jest dostępna dopiero po terminowym i całkowitym spłaceniu aktualnej pożyczki.

Logowanie do panelu użytkownika

Aby zalogować się do Panelu Klienta w POLOżyczka należy kliknąć na przycisk “Zaloguj” w prawym, górnym rogu strony internetowej polozyczka.pl. Następnie należy podać adres e-mail wykorzystany podczas rejestracji oraz hasło i kliknąć przycisk “Zaloguj się”.

Problemy z logowaniem

Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego Panelu Klienta mimo wpisywania poprawnych danych, skorzystaj z opcji zmiany hasła. Możesz zmienić swoje hasło na stronie logowania klikając przycisk „przypomnij hasło”. W oknie podaj adres e-mail, na który POLOżyczka wyśle link do zmiany hasła, a następnie kliknij „wyślij link”. Postępuj zgodnie ze wskazówkami z otrzymanej od firmy wiadomości. Jeżeli nie otrzymałeś e-mail z linkiem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl.

Zmiana danych w Profilu Klienta

Dane podane podczas rejestracji można edytować bezpośrednio w Profilu Klienta. Jeżeli napotkamy jakiekolwiek problemy z edycją danych POLOżyczka prosi o kontakt pod numerem telefonu 226 022 865 lub adresem e-mail: biuro@solven.pl.

POLOżyczka – Najczęściej zadawane pytania

Czy w POLOżyczka można mieć kilka pożyczek jednocześnie?

Nie, w POLOżyczka można mieć tylko jedną aktywną pożyczkę. By wnioskować o kolejne zobowiązanie należy terminowo uregulować obecne.

Jakie są powody odrzucenia wniosku przez POLOżyczka?

W POLOżyczka to w pełni zautomatyzowany system analizuje naszą zdolność kredytową. Bierze on pod uwagę wiele czynników, jednak najczęstszymi powodami negatywnej oceny (a co za tym idzie decyzji kredytowej) są negatywne wpisy w rejestrach dłużników lub brak regularnych wpływów na rachunek bankowy.

Czy w POLOżyczka dostanę pożyczkę w weekend/święto?

Wnioski w POLOżyczka są rozpatrywane w pełni automatycznie oraz online, dlatego na decyzję będziemy czekać tylko kilka, kilkanaścia minut bez względu na dzień tygodnia. Środki przelewane są w technologii ekspresowych przelewów. Jeżeli twój bank ich nie obsługuje to pieniądze otrzymasz w następnej sesji przychodzącej twojego banku.

Czy i kiedy niespłacona chwilówka w POLOżyczka trafi do sądu?

POLOżyczka nie podaje tego do publicznej informacji, jednak zastrzega sobie prawo do wystąpienia przeciwko Pożyczkobiorcy na drogę postępowania sądowego w przypadku braku terminowej spłaty zobowiązania.

Czy POLOżyczka wymaga zaświadczenia od pracodawcy?

Nie. POLOżyczka nie wymaga od swoich klientów żadnych zaświadczeń – cały proces wnioskowania opiera się o podane przez nas dane.

Jak długo czeka się na pożyczkę online w POLOżyczka?

Wnioski w POLOżyczka są rozpatrywane w pełni automatycznie oraz online, dlatego na decyzję będziemy czekać tylko kilka, kilkanaścia minut bez względu na dzień tygodnia. Środki przelewane są w technologii ekspresowych przelewów. Jeżeli twój bank ich nie obsługuje to pieniądze otrzymasz w następnej sesji przychodzącej twojego banku.

Czy w POLOżyczka trzeba podawać cel przeznaczenia pożyczki?

Nie, POLOżyczka ceni prywatność swoich klientów. Pożyczkę można otrzymać na każdy cel niezwiązany z działalnością gospodarczą bez konieczności ujawniania tego celu.

Czy mogę wziąć pożyczkę w POLOżyczka, jeśli mam zobowiązanie w innej firmie pożyczkowej?

Jeżeli zobowiązanie jest terminowo spłacane, to nie ma przeciwwskazań do otrzymania pożyczki w POLOżyczka. Inne zobowiązania mogą mieć jednak wpływ na ocenę zdolności kredytowej.

Czy inna osoba może spłacić moją pożyczkę w POLOżyczka?

Tak. Każda pożyczka w POLOżyczka ma przypisany unikalny numer rachunku bankowego, który znajdziemy w Panelu Klienta. To właśnie na ten rachunek należy dokonywać spłaty pożyczki – nie ważne z jakiego źródła pochodzą środki.

Na jakich zasadach można składać reklamacje w POLOżyczka?

Reklamacje w POLOżyczka można składać w trzech formach:

  • w formie pisemnej – osobiście w siedzibie Pożyczkodawcy albo przesyłką pocztową na adres: SOLVEN Finance sp. z o.o.; Al. Wojska Polskiego 62, kod 70 – 477 Szczecin,
  • ustnie – telefonicznie pod numerem 222 662 465 albo osobiście do protokołu podczas wizyty Pożyczkobiorcy w siedzibie Pożyczkodawcy,
  • w formie elektronicznej – na adres e mail: biuro@solven.pl.

W celu sprawnego rozpatrzenia Reklamacji przez Pożyczkodawcę Pożyczkobiorca powinien przedstawić w Reklamacji opis stanu faktycznego sprawy, zastrzeżenie (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Pożyczkodawcę jak również wskazać, czego domaga się od Pożyczkodawcy. Pożyczkodawca rozpatruje Reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania Reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Pożyczkodawca w informacji przekazywanej Pożyczkobiorcy wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nieprzekraczający 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

O wyniku postępowania reklamacyjnego Pożyczkodawca powiadomi Pożyczkobiorcę przesyłką listowną na adres pocztowy podany podczas rejestracji, a w przypadku jego braku, na inny adres pocztowy, podany w korespondencji. Odpowiedź na reklamację zostanie dostarczona pocztą elektroniczną na adres e-mail Pożyczkobiorcy wyłącznie na jego wniosek.

POLOżyczka – podsumowanie

Oferta POLOżyczka w kilku aspektach wyróżnia się na tle konkurencji. Po pierwsze maksymalna kwota pożyczki (8 000 zł) jest dostępna zarówno dla nowych jak i stałych klientów. Kolejny plus to możliwość przedłużenia terminu spłaty pożyczki o 7, 14 lub aż 30 dni. Dostępność, długość i koszt przedłużenia zależny jest od parametrów naszej pożyczki. POLOżyczka nie wymaga też od nas żadnych zaświadczeń o zarobkach czy zatrudnieniu – proces wnioskowania opiera się o nasze deklaracje i bezpłatną weryfikację systemem Kontomatik. Do wad oferty zaliczyć trzeba brak darmowej pożyczki oraz weryfikację w bazach dłużników (chociaż nie w BIK).