Firma pożyczkowa iCredit proponuje ofertę pożyczek ratalnych, dopasowanych do potrzeb klienta. Pożyczkodawca posiada dwa rodzaje pożyczek: iCredit Tygodniowy, pożyczka ratalna z cotygodniową spłatą oraz iCredit Senior z miesięcznymi ratami. Maksymalna kwota jaką można uzyskać z pożyczki to odpowiednio 11 500 zł przy iCredit Tygodniowej i 8500 zł przy iCredit Senior. Instytucja pożyczkowa stawia na bliski kontakt z klientem, zapewniając opiekę Doradcy Kredytowego przez cały czas trwania pożyczki, od jej uzyskania do spłaty.

Doradca Kredytowy firmy iCredit zostaje przydzielony klientowi już na etapie wnioskowania. Po umówieniu prywatnego spotkania w domu, doradca pomaga określić potrzeby finansowania klienta i dobiera pożyczkę idealnie do jego aktualnej sytuacji finansowej. Jego rola polega również na tygodniowych lub miesięcznych wizytach w domu klienta w celu odebrania raty pożyczki. Personalna obsługa w domu klienta odróżnia firmę na tle innych działających na rynku i daje pozytywne efekty:

  • pożyczkodawca nie musi pamiętać o wykonywaniu przelewów ratalnych,
  • pozwala poznać Doradcy Kredytowemu potrzeby i wymagania klienta.

Sprawdź ofertę

Pożyczki ratalne w iCredit

Firma pożyczkowa iCredit specjalizuje się w pożyczkach ratalnych. Profil rat zmienia się zależnie od statusu klienta. Podstawowa pożyczka ratalna płatna jest w tygodniowych ratach, pożyczka dla seniorów w miesięcznych. Gotówka z uzyskanej pożyczki pojawi się na koncie pożyczkodawcy w czasie do 24 godzin od złożenia wniosku. Jest to możliwe za sprawą wykorzystania funkcji przelewów natychmiastowych BlueMedia.

Pożyczkodawca indywidualnie podchodzi do oceny zdolności kredytowej klientów, umożliwiając uzyskanie pożyczki również osobom zadłużonym, obciążonych zajęciem komorniczym czy posiadającym negatywną historię kredytową. Zdolność kredytową ocenia zespół złożony z doradców klienta, managerów i specjalistów, który dopasuje pożyczkę idealnie do potrzeb. Nadrzędnym celem działania firmy jest udzielenie wsparcia w potrzebie.

Proces wnioskowania o pożyczkę w iCredit

Cały proces uzyskania i spłaty pożyczki odbywa się przy stałej pomocy oraz kontroli przez Doradcę Kredytowego. W celu otrzymania pożyczki w iCredit można skorzystać z dwóch możliwości:

  1. Wypełnij formularz online, podając dane kontaktowe i poczekaj na kontakt z konsultantem.
  2. Zadzwoń na infolinię iCredit pod numer 221 221 100 i umów się na spotkanie z doradcą.

W ten sposób nawiążemy kontakt z Doradcą Kredytowym, który umówi się z nami na spotkanie i osobiście wyjaśni zasady przyznawania pożyczek. W trakcie spotkania Doradca oceni nasze potrzeby i możliwości, a następnie dobierze odpowiednią pożyczkę i wygodną formę spłaty. Spotkanie nie zobowiązuje do podpisania umowy pożyczki, jest bezpłatne i odbywa się przy zachowaniu pełnej dyskrecji. W przypadku odrzucenia wniosku o pożyczkę, kolejną próbę można podjąć po upływie 3 miesięcy od terminu złożenia wniosku.

Warunki uzyskania pożyczki w iCredit

O pożyczkę w iCredit może wnioskować każda osoba, która ukończyła 18 lat i legitymuje się dowodem osobistym. Pożyczkodawca rozpatruje wnioski niezależnie od statusu majątkowego, wysokości dochodów czy posiadanej historii kredytowej. To czy uzyskamy kredyt zależy od indywidualnej oceny sytuacji finansowej przeprowadzonej przez firmę. Podstawowe warunki jakie należy spełnić to:

  • ukończone 18 lat,
  • posiadanie dowód osobisty,
  • posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • adres zamieszkania w rejonie, w którym firma prowadzi działalność,
  • stałe źródła dochodu, potwierdzone odpowiednim dokumentem.

Weź pożyczkę

Dokumenty niezbędne przy wnioskowaniu o pożyczkę w iCredit

Podstawowym dokumentem potrzebnym do złożenia wniosku jest dowód osobisty, dowolny dokument zaświadczający miejsce zamieszkania, zaświadczenie o zatrudnieniu lub kopia umowy o pracę/zlecenie oraz wyciąg z konta bankowego z ostatnich 3 miesięcy lub zaświadczenie o przyznanej rencie czasowej. Poniżej prezentujemy listę wymaganych do przedstawienia Doradcy Kredytowemu, w celu uzyskania pożyczki ratalnej w iCredit:

  • kopia dowodu osobistego – obustronnie,
  • kopia ostatniego rocznego zeznania podatkowego PIT,
  • kopia wyciągu bankowego za ostatni miesiąc kalendarzowy, a w przypadku braku wyciągu bankowego, rachunek za energię elektryczną,
  • kopię umowy o pracę/umowy zlecenie/umowy o dzieło,
  • dokument potwierdzający pobieranie renty lub emerytury.

Jak spłacać pożyczkę w iCredit?

Spłata pożyczki zaciągniętej w iCredit odbywa się w ratach. Zależnie od rodzaju pożyczki są to raty tygodniowe lub miesięczne. Płatność każdej kolejnej raty odbywa się w trakcie wizyty Doradcy Kredytowego w domu klienta.

W celu zapewnienia bezpiecznej spłaty, klienta obsługuje zawsze ten sam doradca. W przypadku zmiany przypisanego do nas doradcy klient jest zawsze informowany telefonicznie lub bezpośrednio przez menedżera. Firma iCredit zaleca klientom żądania potwierdzenia zapłaty przy każdej płatności i zachowania otrzymanego dokumentu.

Możliwość zawieszenia spłaty rat pożyczki w iCredit

W związku z trwającą pandemią COVID-19 pożyczkodawca umożliwia czasowe zawieszenie płatności rat pożyczki. Skorzystanie z wakacji kredytowych jest możliwe po złożeniu odpowiedniego wniosku u Doradcy Kredytowego. Rozwiązanie to jest skierowane do osób, które utraciły pracę lub główne źródło dochodów w trakcie pandemii.

iCredit – podsumowanie