Euroloan reklamuje się na wiosnę! Pożyczka z limitem odnawialnym pomoże w wiosennych wydatkach. Sięgasz po środki finansowe kiedy chcesz i nie musisz składać kolejnego wniosku. Jak to możliwe? Wywodzący się z Finlandii fintech w prosty sposób wyjaśnia mechanizm działania pożyczki. Zapoznaj się z nową kampanią reklamową i przekonaj się, jak elastyczna jest to oferta.

Weź pożyczkę pożyczki na raty – porównywarka Euroloan – opinie

Nowy spot telewizyjny Euroloan – czym jest limit odnawialny?

Skandynawska firma pożyczkowa Euroloan po raz kolejny postawiła na rysunkowe spoty z Finami. W najnowszej kampanii w prosty i żartobliwy sposób wyjaśnia, na jakiej zasadzie działa limit odnawialny.

W zabawnym spocie oglądamy, jak Finowie zrywają z drzewa symbolizujące pieniądze jabłka. Wystarczy podlać drzewo wodą (spłacić pożyczkę), aby jabłka (pieniądze) odrosły. Za pomocą jednego wniosku zapewniamy sobie stały dostęp do gotówki bez konieczności ciągłego aplikowania o dodatkowe środki. Pożyczamy raz, a korzystamy przez 12 miesięcy!

Maksymalny limit odnawialny nawet do 20 000 zł!

Euroloan to praktyczna i elastyczna oferta pożyczki po fińsku z limitem odnawialnym maksymalnie do 20 000 zł. Nie trzeba wypłacać całej kwoty jednorazowo. Można wielokrotnie korzystać z przyznanych środków, pamiętając o regularnym spłacaniu kwoty minimalnej (lub większej). Tylko terminowe zwracanie wykorzystanych sum pozwoli nam po raz kolejny sięgnąć po pieniądze.

Maksymalny czas trwania umowy wynosi 12 miesięcy. Można samodzielnie ustalić datę comiesięcznej spłaty kwoty minimalnej, a odsetki płaci się wyłącznie od wykorzystanej puli.

Euroloan podbija polski rynek już od 2013 roku

Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o. należy do międzynarodowej grupy finansowej, która rozpoczęła swoją działalność w Finlandii w 2007 roku. Na polski rynek weszła w 2013 roku. Zapewniła Polakom dostęp do elastycznych pożyczek online z atrakcyjnym limitem odnawialnym. Ułatwiają codzienne gospodarowanie finansami i czerpią z rozwiązań fintechowych, dlatego są szybkie i łatwo dostępne.

Za nową kampanię Euroloan, która ma potrwać do końca czerwca, odpowiada współpracująca już z firmą agencja Scholz&Friends Warszawa. Planowanie i zakup TV było zadaniem domu mediowego Spark Foundry, a działania w internecie – agencji Bluerank.

Weź pożyczkę pożyczki na raty – porównywarka Euroloan – opinie

“Firmy pożyczkowe starają się jak najlepiej dopasować do potrzeb klientów, a oferta Euroloan tylko to potwierdza. Dzięki najnowszej kampanii reklamowej z pewnością jeszcze więcej pożyczkobiorców doceni zalety pożyczki odnawialnej i w najbliższym czasie to właśnie z jej pomocą postanowi zrealizować wiosenne potrzeby” – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl.