Jaki jest cel kampanii?

Założonym celem kampanii telewizyjnej jest wygenerowanie ruchu na stronie internetowej oraz wzrost sprzedaży oferowanych produktów poprzez zwiększenie popularności szybkich pożyczek online. Głównym środkiem przekazu będzie telewizja. Zostanie wykorzystany duży wachlarz stacji telewizyjnych, od głównych kanałów po niszowe i tematyczne. Emisje będą pojawiać się w najlepszych godzinach antenowych, zaplanowane są także emisje w czasie meczów Euro 2016 we Francji.

Jak wygląda spot reklamowy?

Za spot reklamowy odpowiada agencja San Marcos. Zrealizowała go we współpracy z Szut Szut Studio. Film promuje pierwszą pożyczkę on-line do 1500 zł  za zero złotych i akcentuje uwagę odbiorców na wiarygodności tej oferty i braku ukrytych opłat..

Jak zostały podzielone obowiązki?

Agencja San Markos zajęła się przygotowaniem strategii oraz kreacji kampanii reklamowej oraz produkcją materiałów cyfrowych. Realizuje także całość komunikacji. Dom medialny Codemedia przejął natomiast obowiązki związane z planowaniem mediów na rynku polskim, a także zagranicznym. Kampania pojawi się także w w Hiszpanii, Czechach i na Słowacji. W ciągu kolejnych kilku miesięcy planowane jest rozszerzenie działań na kolejne państwa.

Co oferuje Pożyczkomat.pl?

Pożyczkomat.pl należy do grupy Friendly Finance Poland. Zajmuje się udzielaniem krótkoterminowych pożyczek pozabankowych za pośrednictwem internetu. Dzięki bogatemu doświadczeniu w udzielaniu mikropożyczek na rynkach Środkowej Europy oraz w krajach skandynawskich udało się atrakcyjne i odpowiednio dopasowane oferty dla klientów.

Jakie są zalety Pożyczkomat.pl?

Pożyczkomat.pl charakteryzuje się szybką obsługą oraz elastycznymi ofertami. Nie potrzebni są poręczyciele i  stos zaświadczeń i dokumentów, żeby wnioskować o pożyczkę on-line. Szybka obsługa zapewnia prawie natychmiastową odpowiedź, tym bardziej, że biuro obsługi klienta działa 24 godz. przez dobę 365 dni w roku. Atutem Pożyczkomat.pl jest wiarygodność, potwierdzona przez Związek Firm Pożyczkowych. Firma oferuje wyłącznie pożyczki z przejrzystymi warunkami współpracy oraz bez żadnych ukrytych opłat.
Jest to kolejny przykład na to, że nadeszły dobre czasy dla branży FinTech, czyli finansów i technologii. Zainteresowanie pożyczkami pozabankowymi wciąż rośnie. Według szacunków ekspertów już blisko co dziesiąty Polak skorzystał z produktów oferowanych przez instytucje pozabankowe. Prognozy na przyszłość są także bardzo obiecujące. Z zainteresowaniem śledzimy poczynania marketingowe zarówno dużych graczy, jak i rozwijających się w szybkich tempie start-upów. Kluczem do sukcesu wielu firm jest przede wszystkim pro-konsumenckie nastawienie oraz efektywne wykorzystanie nowych technologii
– komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl.