Kiedy klienci Nest Banku będą mogli korzystać z BLIK-a?

Pracownicy Nest Banku są obecnie na etapie testów wewnętrznych systemu płatności BLIK, które są niezbędne do tego, aby można go było wprowadzić. Cały proces jest dość skomplikowany i wymaga poświęcenia sporej ilości czasu, dlatego klienci nie będą mogli w najbliższych tygodniach korzystać z tej opcji.

Nest Bank poinformował jednak, że BLIK pojawi się w aplikacji mobilnej banku najpóźniej do końca trzeciego kwartału 2020 r. Dzięki tej opcji będzie można w szybki i prosty sposób płacić w transakcjach internetowych (e-commerce), w sklepach stacjonarnych (POS) oraz wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów.

Nest Bank zawsze chętnie rozszerzał ułatwienia dla swoich klientów

Nest Bank od zawsze starał się wprowadzać nowoczesne rozwiązania, które sprostają potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów – z pewnością możemy do nich zaliczyć usługi ułatwiające przedsiębiorcom biznesu przez internet oraz możliwość zakładania konta bankowego przez rozmowę wideo z konsultantem.

Wprowadzenie do swoich usług płatności BLIK, która jest jedną z najwygodniejszych i zarazem najczęściej wybieranych metod płatności w internecie, tylko potwierdza, że Nest Bank jest instytucją, która cały czas się rozwija i chce umacniać swoją pozycję na naszym rynku finansowym.