Polscy konsumenci uhonorowali NetCredit Gwiazdą Jakości Obsługi. To prestiżowe wyróżnienie, które jest przyznawane na podstawie opinii klientów. Otrzymana nagroda jest kolejnym przykładem profesjonalizacji usług w segmencie pożyczek online.

NetCredit uhonorowany Gwiazdą Jakości Obsługi

Nagroda Gwiazdy Jakości Obsługi jest przyznawana firmom, które świadczą najwyższą jakość obsługi klienta. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie opinii konsumentów. Zarówno oceny jak i opinie są zamieszczane w serwisie jakoscobslugi.pl lub aplikacji Premia360. Następnie są analizowane i na ich podstawie jest przyznawany znak jakości.
Jednym z laureatów XI edycji konkursu został NetCredit. Firma działająca w segmencie pożyczek online może wyróżnić się szybkim i prostym procesem ubiegania się o chwilówkę i pro konsumenckimi promocjami. Co więcej, instytucja pozabankowa oferuje niskie oprocentowanie, które jest jednym z najniższych na rynku.

Czym jest Gwiazda Jakości Obsługi?

Gwiazda Jakości Obsługi jest przyznawana od 11 lat. Znak jakości rozpoznaje 10 milionów Polaków. Według badań, 8 na 10 konsumentów podczas zakupu towaru lub usługi wybiera markę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
W ciągu ostatniej dekady oceniono 46 000 firm z 200 branż. Dostęp do platformy jest możliwy przez 365 dni w roku. W latach ubiegłych w celu wyłonienia zwycięzców przeprowadzano także badanie ilościowe, metodą CAWI (ankieta internetowa), na próbie 1685 respondentów.

NetCredit od 6 lat w segmencie pożyczek online

NetCredit na polskim rynku pożyczkowym działa od 2011 roku. Firma jest członkiem Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Co miesiąc zajmuje wysokie miejsce w rankingu chwilówek. Klienci chwalą instytucję za ekspresowe przyjmowanie wniosków i szybką wypłatę środków finansowych. Dużym plusem oferty NetCredit jest także pierwsza darmowa chwilówka oraz możliwość refinansowania pożyczki.
NetCredit działa w 6 krajach. Z usług firmy skorzystało ponad 2 miliony klientów. Instytucja w ubiegłych latach otrzymała laur Odpowiedzialnego Pożyczkodawcy według Loan Magazine.

„Wysoka jakość obsługi klienta jest dla nas najwyższym priorytetem. Gwiazda Jakości Obsługi jest szczególnym wyróżnieniem, ponieważ nagroda jest przyznawana na podstawie opinii konsumentów. To dowód, że nowe technologie idą w parze z oczekiwaniami klientów. Dołożymy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi stały na jeszcze wyższym poziomie” – mówi Michał Papliński, Country Manager w TWINO (właściciel marki Netcredit i Incredit).