Początek roku przynosi kolejne zmiany personalne w firmach pożyczkowych. Teraz zmiany dotknęły Aasa Polska. Z firmą rozstaje się Artur Kowalski pełniący funkcję Chief Product Officer’a.

Kluczowy menedżer odchodzi z Aasa Polska

Kowalski był jednym z kluczowych menedżerów w AASA Polska. Początkowo odpowiadał za ofertę produktową, ale bardzo szybko przejął odpowiedzialność także za całą sprzedaż (offline & online) oraz optymalizację procesów biznesowych.
Największym wyzwaniem stawianym przed Kowalskim, była transformacja cyfrowa firmy. Znakiem zmian było podzielenie działu sprzedaży na dwa niezależne zespoły: sprzedaż brokerską w kanale offline oraz sprzedaż online. To za jego kadencji zainicjowano i wprowadzono szereg usprawnień w kanale digital oraz uruchomiono aktywną sprzedaż przez telefon. Skutkiem tych działań był rekordowy wzrost sprzedaży w kanale online.

Wcześniej Kowalski pracował przez prawie 10 lat w Orange, pełniąc rolę Value Creation Marketing Managera odpowiedzialnego za rynek ofert na kartę (tzw. prepaid) oraz prowadzącego zespół digitalowy w marketingu B2C. W 2015 ukończył studia Canadian Executive MBA, prowadzone przez University of Quebec w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową. Dalsze plany zawodowe Kowalskiego nie są znane.

Odejście Artura Kowalskiego to kolejny głośny rozbrat z branżą pożyczkową. W grudniu 2017 roku Loukas Notopoulos rozstał się z Vivusem, natomiast na początku 2018 roku Adam Dąbrowski odszedł z Creamfinance.