Ponad 30 prelegentów na 4 scenach
Tegoroczny eTradeShow to przede wszystkim niezwykle bogata oferta prelekcji. 4 działy tematyczne prześledzą całe customer journey każdemu z elementów poświęcając sporo uwagi. Będziemy mogli usłyszeć od najlepszych w branży jak zwiększają świadomość marki, współpracują z platformami sprzedażowymi czy czym kierują się w wyborze operatora płatności. Szczególnie polecamy prelekcje Radosława Tyszko z Ceneo (na temat wykorzystania oferowanych przez platformę narzędzi) czy Krystiana Podemskiego z PrestaShop (skalowanie sklepu online na platformie). Jednak oferta jest tak szeroka, że specjalista zajmujący się każdym elementem e-commerce znajdzie dla siebie wiele wartościowych wystąpień.
Spotkania, targi, business matching
Kolejny ważny element eTradeShow to ponad 1000 m2 przestrzeni w Galerii PGE Narodowego, która zostanie opanowana przez stoiska producentów oprogramowania i rozwiązań skierowanych bezpośrednio do właścicieli sklepów internetowych. Nie zabraknie platform sprzedażowych, agencji SEO/SEM, rozwiązań dedykowanych do obsługi klienta czy płatności. W sumie zobaczyć będzie można stoiska w aż 12 tematycznych sektorach. Chociaż naturalny networking jest nieodłącznym elementem tego typu konferencji w tym roku eTradeShow przygotował także aplikację, której celem jest business matching. Odwiedzający będą mogli w niej zaznaczyć jakie obszary najbardziej ich interesują, a w zamian otrzymają wytyczne, które z wystawiających się firm są skrojone pod ich potrzeby. Jesteśmy niezwykle ciekawi tego innowacyjnego rozwiązania i jego praktycznego zastosowania.
Pierwsze eTrade Awards
Przy okazji tegorocznego eTradeShow zostaną również rozdane pierwsze eTrade Awards. Nagrody rynku e-commerce przyznawane przez samą branżę (w postaci kapituły i głosowania uczestników). Wśród wielu kategorii znajdziemy takie jak Startup roku 2020, Innowacja roku 2020, ale także Najlepszy dostawca 2020. Głosowanie jest wciąż otwarte, znajdziemy je na stronie internetowej wydarzenia.
eTradeShow odbędzie się 15 września 2021 roku, w godzinach 10:00-16:00, na PGE Narodowym. Bilety dostępne są na stronie interentowej organizatora: https://etradeshow.pl/rejestracja/. W przedsprzedaży koszt jednego to 35 zł (oferta ograniczona czasowo, nominalna cena biletu, który będzie można kupić także przy wejściu, to 50 zł). Pożyczka Portal serdecznie zaprasza na to niezwykłe wydarzenie, które będzie prawdziwym świętem branży e-commerce.