Banki mają w swojej ofercie coraz więcej nowoczesnych rozwiązań. Jest to odpowiedź na oczekiwania klientów – dziś wyjątkowo zależy nam na szybkim i wygodnym dostępie do usług finansowych.

Coraz więcej transakcji wykonywanych jest zdalnie

Klienci coraz częściej zarządzają swoimi finansami za pomocą telefonów. Z raportu przekazanego przez Millenium wynika, że II kwartale roku aż 22 proc. sprzedaży pożyczek gotówkowych dokonano za pośrednictwem bankowości elektronicznej, w tym mobilnej. Z kolei raport BZ WBK podaje, że co piąty kredyt gotówkowy, karta kredytowa oraz limit na rachunku osobistym sprzedawane są zdalnie. Za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej BZ WBK udzielił w okresie od kwietnia do czerwca aż 4,5 tys. pożyczek. W zeszłym roku było to tylko 1,9 tys.

Cyfryzacja powoduje spadek liczby oddziałów bankowych

Oddziałów bankowych jest coraz mniej. Z danych Komisji Nadzoru Finansowego wynika, że w maju tego roku na polskim rynku było 14, 2 tys. placówek bankowych. Dokładnie rok temu liczba ta wynosiła 14, 9 tys. Na spadek ma wpływ upowszechnienie sprzedaży kanałami elektronicznymi. Millenium nieustannie wprowadza udoskonalenia do swojego systemu. W aplikacji z wykorzystaniem telefonu komórkowego możemy potwierdzić transakcję za pomocą odcisku palca, w ten sam sposób zalogujemy się także do systemu Android 6. Ponadto wprowadzone zostały ulepszenia UX, zoptymalizowano także aplikacje. Nowe usługi umożliwiają także składanie wniosków online o świadczenie 500+. Bank nie tylko udostępnia usługi kanałami mobilnymi – dba ponadto o bezpieczeństwo swoich klientów. Bank BZ WBK wprowadził program transformacji cyfrowej, który ma ulepszyć obsługę klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Dzięki dodatkowym funkcjom udostępnianym przez banki, coraz mniej jest spraw, które wymagają wizyty w placówce. Zdaje się, że popularyzacja pożyczek online jest częścią tych zmian. Cenimy komfort w każdej dziedzinie życia, a możliwość otrzymania dodatkowych pieniędzy szybko i bez wychodzenia z domu to bardzo wygodne rozwiązanie. Czasami rozpatrzenie wniosku trwa kilkanaście minut i pieniądze pojawiają się na naszym koncie – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl

Poszerzenie oferty kredytowej o nowe usługi – takie jak szybkie pożyczki – świadczy o rozwoju branży finansowej. Gdy chcemy pożyczyć niewielką sumę, pożyczki online są idealnym rozwiązaniem – do wnioskowania wystarczy nam telefon komórkowy. Znalezienie korzystnej oferty ułatwią profesjonalne narzędzia do porównywania pożyczek, takie jak pozyczkaportal.pl