Program spotkania

W programie m.in.: omówienie zasad dobrych praktyk ze szczególnym uwzględnieniem jakości obsługi wszystkich partnerów biznesowych oraz osób zadłużonych. Uczestnicy spotkania porozmawiają także o omnichannel w windykacji oraz poszukają odpowiedzi na pytania: w jaki sposób zwiększyć dotarcie do klienta? Jakimi kanałami możemy się wesprzeć? Program przewiduje również omówienie zjawiska prewindykacji i powiązanych z nią modeli współpracy między działami sprzedaży księgowości oraz windykacji. Eksperci przedstawią sposoby na badanie satysfakcji klientów (customer experience) jako kluczowy wskaźnik w planowaniu działań windykacyjnych.

„Wkraczając w branżę finansową przedsiębiorca musi być świadomy, że jego działalność może niekiedy wiązać się z nieuchronnością windykacji wobec osób, które opóźniają się w spłacie zobowiązań. Warto jest poznawać techniki, które pozwolą załatwić sprawę polubownie, a tym samym udowodnią naszą postawę oraz politykę prokliencką.” – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert pozyczkaportal.pl.