7 i 8 grudnia 2017 roku to ważne daty dla przedstawicieli sektora consumer finance. To właśnie wtedy odbył się dwudniowy Kongres Consumer Finance. Uczestnicy wydarzenia spotkali się w Centrum Giełdowym w Warszawie, aby podczas otwartej debaty i wymiany informacji, mogli bliżej przyjrzeć się wyzwaniom oraz problemom tego rynku. My również mieliśmy szansę zapytać gości biorących udział w spotkaniu o kwestie związane z Kongresem. Czego mogliśmy się dowiedzieć?

Jakie są założenia Kongresu Consumer Finance?

Do osób, z którymi udało nam się porozmawiać podczas Kongresu Consumer Finance należała m.in. Elżbieta Marquardt z Gdańskiej Akademii Bankowej. Jakie są według niej założenia Kongresu Consumer Finance?

„Myślę, że Kongres Consumer Finance od trzynastu lat, bo to trzynasta edycja, zawsze trochę zaskakuje, a jednocześnie trochę też trzyma się swoich założeń. Tzn. takiej otwartej, nieskrępowanej dyskusji wszystkich uczestników rynku consumer finance na temat przyszłości, na temat wniosków z przeszłości dla przyszłości, na temat bezpieczeństwa sektora, na temat bezpieczeństwa klientów sektora. I właściwie tu nic się nie zmienia, bo zarówno firmy z sektora consumer finance, tzn. banki, firmy pożyczkowe, firmy doradztwa finansowego, jak i klienci mają ten sam cel – bezpiecznie, szybko i dobrze spełniać swoje oczekiwania.”