Program III edycji targów

Dzięki targom przedsiębiorcy będą mieli szansę sprawdzić, w jaki sposób można wprowadzić outsourcing w firmie i czy to się opłaca. Można będzie też wymienić się doświadczeniami i zdobyć wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży i zarządzania.

  • Warsztaty dla wystawców – jak skutecznie się zaprezentować.
  • Strefa wystawiennicza – 10 sektorów outsourcingu i kilkudziesięciu wystawców. To tu znajdziesz partnerów biznesowych do outsourcingu.
  • Moderowany networking biznesowy – 7 godzin networkingu pod nadzorem specjalistów.
  • Akademia Outsourcingu – gotowe rozwiązania i trendy branżowe. Podzielona na bloki tematyczne: Marketing, Sprzedaż, HR, Zarządzanie, Outsourcing.
  • Business Matching – spotkania przedsiębiorców.

10 sektorów na targach Outsourcing Expo

Na targach będzie okazja poznać ofertę firm outsourcingowych z następujących branż:

  • HR,
  • Sprzedaż,
  • IT,
  • Marketing,
  • TLS/Usługi kurierskie,
  • Księgowość/Rachukowość,
  • Doradztwo/Konsulting,
  • Zarządzanie Nieruchomościami,
  • Faktoring,
  • Car fleet management,

Bilety na wydarzenie są dostępne w cenie 49 lub 120 złotych za bilet grupowy dla firm (3 osoby).

źródło: strona internetowa i materiały prasowe Outsourcing Expo