Program III edycji targów
Dzięki targom przedsiębiorcy będą mieli szansę sprawdzić, w jaki sposób można wprowadzić outsourcing w firmie i czy to się opłaca. Można będzie też wymienić się doświadczeniami i zdobyć wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży i zarządzania.
- Warsztaty dla wystawców – jak skutecznie się zaprezentować.
- Strefa wystawiennicza – 10 sektorów outsourcingu i kilkudziesięciu wystawców. To tu znajdziesz partnerów biznesowych do outsourcingu.
- Moderowany networking biznesowy – 7 godzin networkingu pod nadzorem specjalistów.
- Akademia Outsourcingu – gotowe rozwiązania i trendy branżowe. Podzielona na bloki tematyczne: Marketing, Sprzedaż, HR, Zarządzanie, Outsourcing.
- Business Matching – spotkania przedsiębiorców.
10 sektorów na targach Outsourcing Expo
Na targach będzie okazja poznać ofertę firm outsourcingowych z następujących branż:
- HR,
- Sprzedaż,
- IT,
- Marketing,
- TLS/Usługi kurierskie,
- Księgowość/Rachukowość,
- Doradztwo/Konsulting,
- Zarządzanie Nieruchomościami,
- Faktoring,
- Car fleet management,
Bilety na wydarzenie są dostępne w cenie 49 lub 120 złotych za bilet grupowy dla firm (3 osoby).
źródło: strona internetowa i materiały prasowe Outsourcing Expo