eTradeShow jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży e-commerce

Targi eTrade Show to wydarzenie, które pozwoli zaznajomić się z branżą e-commerce. Dzięki licznym prelekcjom możemy zgłębić wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń ze specjalistami z branży. Ci, którzy stawiają w niej pierwsze kroki, zdobędą cenną wiedzę na start. Bogaty program i ciekawe warsztaty pozwolą każdemu uczestnikowi na sprawdzenie swoich umiejętności.

Podczas spotkania aktywna będzie gra networkingowa. Ma ona na celu stworzenie odpowiednich warunków do budowania długotrwałych relacji. Ułatwi także uczestnikom przemieszczanie się pośród stanowisk wystawców.

Dzięki specjalnej Strefie Wystawienniczej biorący udział w wydarzeniu będą mogli poznać opinie klientów o wybranym biznesie. Przedsiębiorcy również mogą poznać zdanie konsumentów dotyczące własnych działalności. Strefa Wystawiennicza prezentuje rozwiązania dla sklepów internetowych, np. oprogramowania, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM czy platformy do e-sklepów.

Program wydarzenia

Eksperci, którzy przemówią podczas targów eTradeShow, opowiedzą o reklamie e-commerce, prawie w internecie, analizie danych oraz czynnikach sukcesu e-commerce w Polsce. Poruszony zostanie także wątek integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową. Uczestnicy dowiedzą się również, w jakim kierunku zmierza branża e-commerce i czy można mieć wobec niej jakieś oczekiwania.

Cyberprzestępczość i wyłudzanie danych to wciąż aktualny temat. Specjaliści opowiedzą więc o tym, jak radzić sobie z fałszywymi kliknięciami czy konwersjami. Dzięki panelom dyskusyjnym uzyskamy także informację o tym, co najlepiej sprzedaje się przez influencerów i czy warto sprzedawać w serwisie Amazon.

W takcie spotkania ogłoszone zostaną wyniki konkursu Koszyk Roku. To kompleksowe badanie rynku e-commerce, z którego dowiemy się m.in.:

  • które sklepy w kraju mają najlepszy proces zakupowy;
  • czego klienci oczekują od usługodawców;
  • jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy;
  • w jakim kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce.

Prelegenci eTrade Show

Podczas targów eTrade Show wystąpią specjaliści z dziedziny e-commerce. Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Damian Wiszowaty (CEO Gonito, ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii);
  • Jacek Kinecki (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej);
  • Tomasz Palak (Radca prawny w Prawo Plus Podatki. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach);
  • Robert Sosnowski (CVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, CVO w platformie do influence marketingu Reach a Blogger oraz CVO w wyszukiwarce agencji reklamowych Ad World Masters.);
  • Witold Wrodarczyk (Założyciel i CEO agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny);
  • Kamil Bolek (Dyrektor marketingu w LifeTube);
  • Marek Partyka (Specjalista ds. e-marketingu w SEM-PRO MEDIA);
  • Dawid Bałut (CEO & Chief Security Strategist, TestArmy CyberForces);
  • Igor Czajkowski (Pionier polskiego e-commerce. Jako jeden z pierwszych w polskim e-commerce wprowadzał w życie ideę omnichannel, dropshippingu i integracji z magazynami dostawców);
  • Łukasz Zakrzewski (Customer Success Manager w Brand24, który na co dzień pomaga klientom poznawać wartość Monitoringu Internetu. Po godzinach tworzy mobilne meble na łapane powietrze zwane Leżuchami);
  • Piotr Urbaniak (Od ponad 8 lat związany jest z poznańską agencją marketingu internetowego, Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu zwiększających sprzedaż strategii reklamowych dla e-commerce);
  • Michał Kidała (Z branżą mediową i digitalową związany od ponad 10 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, zarządzając kluczowymi klientami, jak i jako Dyrektor Marketingu po stronie klienta);
  • Paweł Paszkowski (Ekspert e-commerce i marketingu z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych. Przez ostatnie 6 lat zarządzający i współautor sukcesu największego w Polsce supermarketu on-line, bdsklep.pl);
  • Andrzej Szylar (CEO w Global4Net);

Jak wziąć udział w targach eTradeShow?

Targi eTradeShow odbędą się 12 września 2019 roku na Stadionie PGE w Warszawie. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zgłosić swój udział drogą internetową. Wystarczy wypełnić swoimi danymi formularz online oraz przesłać płatność na konto organizatora.

Osoby powiązane z branżą e-commerce mogą uczestniczyć w wydarzeniu bezpłatnie. Ci, którzy dopiero wchodzą do sektora sprzedaży online, zapłacą za bilet 25 zł. W obu przypadkach uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe. Aby dołączyć do wydarzenia jako wystawca, należy skontaktować się z organizatorem.