W wielu firmach zajmujących się windykacją pracownicy tracą do 60% swojego czasu na bezowocne działania, takie jak nieskuteczne próby dodzwonienia się do dłużnika. Kosztowny czas pracy jest marnowany, a proces ściągania należności się wydłuża. W firmach pożyczkowych podstawą sukcesu jest błyskawiczna, a jednocześnie spersonalizowana obsługa pożyczkobiorcy – zadanie, którego nie można zrealizować przy zastosowaniu tradycyjnego sposobu pracy działu telesprzedaży.

Windykacja i sprzedaż pożyczek

Dla windykacji i sprzedaży pożyczek, tak jak dla innych branż, potrzebne są specyficzne, odpowiednio dobrane narzędzia – mówi Tomasz Paprocki, ekspert Focus Telecom prowadzący warsztaty – Rozwiązania, które przedstawimy, są fuzją najnowszych technologii i know-how firm z dużym doświadczeniem w ściąganiu zaległych należności i udzielaniu pożyczek.

Warsztaty odbędą się 16 marca, w ramach cyklu „Śniadań w chmurze” – porannych spotkań biznesowych poświęconych zagadnieniom obsługi klientów, sprzedaży i windykacji. Miejscem warsztatów jest Pure Sky Club w Warszawie. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc jest ograniczona).

Skuteczna komunikacja jest w branży finansowej i windykacyjnej niezwykle ważna, a firmy, które ją ulepszają szybko zdobywają przewagę na rynku – mówi Andrzej Ogonowski, ekspert SMSAPI.pl, współprowadzący warsztaty – Myślę, że spotkanie będzie doskonałą okazją do poznania sprawdzonych sposobów na dotarcie zarówno do nowych klientów, jak i obsługi tych obecnych.

Partnerami i patronami wydarzenia są SMSAPI, Związek Firm Pożyczkowych, ProMeritum Magazyn Kredytu Konsumenckiego, Pozyczkaportal.pl.

 

 

 

WARSZTATY DLA FIRM WINDYKACYJNYCH I POŻYCZKOWYCH

„ŚNIADANIE W CHMURZE”

 

ORGANIZATOR:   Focus Telecom Polska

GDZIE: Pure Sky Club – ul. Złota 59, Warszawa

KIEDY: 16 marca 2016 r.

 

UDZIAŁ BEZPŁATNY

 

 

 

Zapytania:

Iwona Piętka

Focus Telecom Polska

+ 48 222 289 084

zgloszenie@focustelecom.pl

 

 

Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to innowacyjna spółka technologiczna oferująca usługi do komunikacji biznesowej dla klientów, dostępne w modelu cloud computing. Firma jest liderem polskiego rynku w zakresie Business Automation & Communication.

W branży ICT od 2008 roku. Dynamizm rozwoju firmy i usług został doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011 i 2012. Dotychczasowa praca w zakresie technologii dla biznesu oraz doświadczenie z wdrożeń przeprowadzonych dla ponad 2500 klientów, pozwoliła na stworzenie zaawansowanego środowiska IT, skupiającego narzędzia do efektywnego usprawniania kluczowych procesów w organizacji.