Od 6 sierpnia 2018 r. stanowisko Dyrektora Marketingu i Innowacji w spółkach Open Finance i Home Broker pełni Artur Kowalski, wcześniej związany z firmą AASA Polska. Swoje 20 – letnie doświadczenie w branży zamierza wykorzystać podczas tworzenia strategii marketingowej oraz transformacji cyfrowej obu spółek.

Nowy Dyrektor Marketingu i Innowacji w Open Finance i Home Broker

Spółki Open Finance i Home Broker mają nowego dyrektora do spraw marketingu i innowacji. Od sierpnia bieżącego roku stanowisko to pełni Artur Kowalski. Od lat związany jest z komunikacją marketingową, jako specjalista do spraw digital marketing i technologii mobilnych.

Posiada doświadczenie w zakresie opracowywania i realizacji strategii marketingowych oraz wdrażaniu innowacyjnych produktów i procesów. Na nowym stanowisku będzie pracował nad transformacją cyfrową obu spółek oraz stworzeniem ich strategii marketingowej. Innowacje zamierza wprowadzać dzięki współpracy obu firm ze start-upami z obszaru fintech i martech.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe

Prawie 20 – letnie doświadczenie zawodowe zaczął zdobywać jako uczestnik programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w Marketingu i Sprzedaży. Jako produkt menadżer w Tele2 przyczynił się do wprowadzenia przez firmę szerokopasmowego dostęp do internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej.

Prawie dekadę pracował także w dziale marketingu firmy Orange, gdzie zdobywał krajowe i międzynarodowe nagrody za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. W 2016 roku został laureatem Mixx Awards 2016 w trzech kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Influencer i Video on-line.

Tuż przed objęciem obecnego stanowiska pracował w fintechowej firmie Aasa Polska jako Chief Product Officer. Odpowiadał tam m.in. za sprzedaż w kanale offline i online oraz optymalizację procesów. Po ukończeniu Canadian Executive MBA prowadzonego przez Uniwersytet w Montrealu i Szkoły Głównej Handlowej, cały czas systematycznie podnosi swoją wiedzę w obszarze marketingu i digitalu.

Ukończył studia podyplomowe z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim i był najlepszym studentem Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR. Posiada także certyfikat Digital Marketing Qualification by IAB. Prywatnie mąż i ojciec. Jest miłośnikiem gry w squasha i siatkówkę oraz pasjonatem winiarstwa i miodosytnictwa.