W nowy rok 2014 Vivus wkracza z nową dyrektor ds. Marketingu. Została nią Joanna Izdebska.

Joanna Izdebska doświadczenie marketingowe oraz w branży finansowej ma bardzo duże – od 1999 pracowała w Deutche Banku, zaczynając na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej, by od 2001 roku zostać Dyrektorem Marketingu niemieckiego banku. Ostatni rok spędziła jednak zarządzając marketingiem u operatora telewizji kablowej UPC. Ukończyła studia ekonomiczne na Politechnice w Osnabrück. Uzupełniła swoje wykształcenie w zakresie finansów i rachunkowości oraz ubezpieczeń na prywatnej uczelni w Warszawie.

Marketingowe plany Vivusa

Zatrudnienie nowej osoby na stanowisko Dyrektora Marketingu pokazuje, że Vivus zamierza kontynuować zeszłoroczną strategię szeroko zakrojonych akcji reklamowych i marketingowych, która obejmuje zarówno telewizję, jak i internet. Przypomnijmy, że w III kwartale 2013 Vivus był rekordzistą wydatków reklamowych, przeznaczając na ten cel ponad 5 milionów złotych i będąc najbardziej szczodrą instytucją finansową, wyprzedając takie instytucje jak PKO BP czy PZU.

Duża dostępność chwilówek, nowe produkty w ofercie

Joanna Izdebska zapowiada kontynuowanie wysokiej jakości obsługi klientów oraz dużej dostępności chwilówek. Kluczowym czynnikiem w pozyskiwaniu klientów ma być czas oczekiwania na szybką pożyczkę, na stronie Vivus, zapewnia, że gotówka dostępna jest w 15 minut, w rzeczywistości ponad 93 % klientów otrzymuje pieniądze w czasie poniżej 5 minut. Dodatkowo nowa dyrektor zapowiada rozszerzenie oferty o nowe produkty, a także technologie. Vivus zamierza szukać również klientów poprzez sprzedaż swoich chwilówek przez sieć pośredników.

Przypomnijmy, że Vivus działa na polskim rynku od lata 2012, udziela pożyczek chwilówek na okres od 1 do 30 dni na kwotę do 2500 złotych. Dla nowych klientów oferuje pożyczkę na 1200 zł bez żadnych kosztów.