Mobile Trends Conference podzielone jest na dwa dni, pierwszy COMMERCE skierowany jest do całej branży sprzedaży internetowej. Uczestnicy będą mogli się dowiedzieć, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży produktów i usług oraz poznać najnowsze trendy w tworzeniu oraz wdrażaniu aplikacji dla branży commerce.

Drugi dzień, to BANKING, który jest dedykowany sektorowi finansowemu i bankowemu. W tym przypadku organizatorzy przewidzieli wystąpienia, które będą idealną okazją do zainspirowania się najlepszymi działaniami prosto od niekwestionowanych ekspertów. Ponadto podczas tego dnia zostaną przedstawione kluczowe trendy technologiczne i biznesowe, które określają kierunki rozwoju bankowości.

Na jakie wystąpienia warto zwrócić uwagę?

Pierwszego dnia odbędą się m.in. prelekcje Jakuba Chmielniaka (Lethe) oraz Marcina Rudzika (Brand Acitve). Zostaną na nich poruszone kwestie dotyczące najskuteczniejszych działań w e-commerce na 2021 rok oraz wykorzystaniu modelu SaaS w m-commerce.

Drugiego dnia Tomasz Pasko (NotBoring.Agency) poruszy temat zakupów generacji Z oraz opowie dlaczego warto reklamować się na Snapie i TikToku, również w branży finansowej. Krzysztof Wojewodzic (Escola) pokaże jak tworzyć aplikację, żeby oszczędzić sobie #mobilefuckups. Wszystko to na podstawie wdrażania przez firmę Escola wielu aplikacji finansowych i dla branży bankowej.

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie! Do wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji.

Rozpoczęcie wydarzenia: 2020-10-08,
Zakończenie wydarzenia: 2020-10-09,
Konferencja odbędzie się formule online
Cena: od 279 zł
Szczegóły: https://2020.mobiletrends.pl/