Wraz z rozwojem spółki i rosnącymi potrzebami, Kontomatik podjął decyzję o poszerzeniu zespołu. Od lipca pojawił się nowy specjalista – Head of Marketing. Funkcję tę objął Michał Miernik, z branżą marketingową związany od ponad 13 lat.

Od hotelarstwa po fintechy

Michał Miernik, nowy Head of Marketing w Kontomatiku, swą przygodę z marketingiem rozpoczął przeszło 13 lat temu. Podczas swej kariery miał okazję pracować przy prowadzeniu kampanii z obszaru marketingu internetowego i mobilnego dla różnych branż: od motoryzacyjnej po muzyczną. Przez ostatnie 5 lat związany był z branżą hotelarską, w której realizował działania marketingowe dla jednego z najlepszych hoteli niezależnych w Polsce. Następnie był odpowiedzialny za marketing w globalnej spółce technologicznej dla branży hotelarskiej. Jak sam przyznaje, stanowisko Head of Marketing w Kontomatik to dla niego nieukrywana przygoda i wyzwanie.

Dołączenie do zespołu Kontomatik to dla mnie całkiem nowa przygoda, lecz cele są zawsze te same: zapewnienie marce odpowiedniej rozpoznawalności na rynkach docelowych, jak i wsparcie sprzedaży poprzez wdrożenie efektywnej strategii komunikacji. – komentuje Michał Miernik, Head of Marketing, Kontomatik.