Porównujemy i kupujemy
Jednym z pierwszych serwisów powstałych w Polsce, pozwalających na podejmowanie decyzji posługując się przy tym opiniami społeczności internetowej, jest Opineo. Jego rozwój świadczy o tym, jak wielką wagę klienci przykładają do opinii na temat produktów. Dzisiaj mało kto kupuje interesujący go artykuł bez sprawdzenia opinii na forach czy przeanalizowania informacji zaczerpniętych z porównywarek. Chcemy wiedzieć, jak dana rzecz sprawdza się w codziennym użytkowaniu i czy spełni nasze oczekiwania. Wiedząc, że inni są z niej zadowoleni, nie będziemy mieć żadnych oporów, aby również ją zakupić. Korzystamy z wszelkich dostępnych narzędzi, które pozwolą nam zestawić produkty różnych firm, poznać ich jakość czy sprawdzić wiarygodność sklepów. Chcemy jak najwięcej dowiedzieć się przed podjęciem decyzji zakupowej.
Porównywarki firm pożyczkowych
Dzisiaj jednak porównywane są nie tylko przedmioty materialne – porównujemy także oferty firm pożyczkowych, jako że pożyczki również zyskały sobie ogromną popularność.
– komentuje Monika Krawczyk, General Manager Alfa Finance, właściciel marki Tani Kredyt.
Porównywarki firm pożyczkowych to portale wyspecjalizowane w tematyce FinTech, gdzie eksperci na bieżąco komentują wydarzenia rynkowe oraz recenzują produkty finansowe. Jednym z nich jest pozyczkaportal.pl, serwis zajmujący się opiniowaniem firm działających w sektorze FinTech oraz budowaniem świadomości Polaków na ich temat. Jest to największy w Polsce tego typu serwis internetowy.
Obiektywne oceny wspomagają wybory
Narzędziem wykorzystywanym w branży pożyczkowej, służącym do porównywania ofert, są specjalne widgety, takie jak widget opracowany przez pozyczkaportal.pl. Takie innowacyjne rozwiązanie w przejrzysty sposób prezentuje to jak konkretna firma pożyczkowa oceniana jest przez zaufanych specjalistów, co nadzwyczaj uwiarygadnia ofertę. Przynosi korzyści dla firmy, która zdecyduje się na jego wykorzystanie, a tą korzyścią jest zaufanie.
– dodaje Bartłomiej Pataląg, Marketing Manager InCredit.
Bez tego nie ma lojalności, a bez lojalności ciężko o sukces na rynku. Widgety nie są także obojętne dla klientów, którzy dzięki nim wiedzą, z usług jakiej firmy skorzystać oraz jaką ofertę instytucji pożyczkowej wybrać. Narzędzie ma szczególne znaczenie dla osób pierwszy raz korzystających z propozycji konkretnej firmy. Widząc wysoką ocenę przestają mieć obawy, aby wypełnić wniosek pożyczkowy i podpisać umowę.
Dodatkowe benefity dla firm pożyczkowych
Wykorzystywanie dedykowanych widgetów nie służy tylko do budowania pozytywnego wizerunku wśród klientów. Tego rodzaju narzędzia to również możliwość lepszego pozycjonowania posiadanej strony internetowej, dzięki zewnętrznemu przekierowywaniu z witryny www na inną zaufaną, odpowiednio wypozycjonowaną stronę.