Kolejna edycja konferencji EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie zagości tym razem w Łodzi. Spotkanie odbędzie się 27 marca w hotelu Ambasador Premium. Tematy poruszane na konferencji będą dotyczyły nowoczesnych metod przetwarzania i archiwizacji dokumentów z wykorzystaniem takich technologii jak chmura obliczeniowa czy systemy OCR.

Elektroniczny obieg informacji, czyli nowe wyzwania w firmie

To już kolejna odsłona konferencji EOIF – elektroniczny obieg pieniądza. Poprzednie spotkanie odbyło się w lutym w Krakowie. Prelegenci przedstawią między innymi ciekawe case studies wdrożeń Alfresco i Activiti. Uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć efektywność zarządzania przedsiębiorstwem poprzez digitalizację dokumentów i jak dostosować struktury firmy do wchodzącego w życie w maju RODO.

Do kogo kierowana jest konferencja EOIF?

Wydarzenie jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w zarządzaniu informacją. Spotkanie powinno zainteresować szczególnie przedstawicieli IT, bankowości, czy szerzej rozumianej branży finansowej, czyli grupy, do której zaliczają się np. firmy oferujące pożyczki online albo ubezpieczenia. Konferencja została zorganizowana z myślą o wszystkich osobach na co dzień wykorzystujących nowoczesne technologie obiegu dokumentów, przetwarzania i przechowywania informacji.

Prelegenci na łódzkim kongresie EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie

Podczas wydarzenia w łódzkim hotelu Ambasador Premium z prelekcjami wystąpią eksperci z branży IT i specjaliści od zarządzania informacją. Będzie można wysłuchać, takich osób, jak:

  • Wiesław Grabisz – menedżer, trener, mentor i coach w Szkole Zarządzania Zmianą z 30-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Wiedzę z zakresu wdrożeń elektronicznych obiegów informacji i zarządzania procesami zdobywał m.in w Oracle oraz w Sanockich Zakładach Przemysłu Gumowego w Sanoku.
  • Elke Schoneman – Sales Manager Poland w Elo Digital Office, odpowiada za sieć Business Partnerów ELO w Polsce, a wcześniej pracowała w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki.
  • Marcin Makowski – Chief Executive Officer w BeOne, specjalizuje się w systemie Alfresco i odpowiada za największe jego wdrożenia w Polsce. Od 15 lat doskonali swoje umiejętności związane z zarządzaniem procesami i dokumentami.
  • Dr Marlena Sakowska-Baryła – Doktor nauk prawnych, radca prawny i partner w Sakowska-Baryła, Czaplińska Kancelarii Radców Prawnych Sp. p., specjalistka od spraw związanych z ochroną danych osobowych, jest redaktor naczelną czasopisma “ABI Expert”, które pierwsze w Polsce poruszało tematykę zarządzania informacją oraz ochrony danych osobowych. Zajmuje się również wdrożeniami RODO w instytucjach publicznych i prywatnych przedsiębiorstwach.
  • Mec. Magdalena Czaplińska – Radca prawny i partner w Sakowska-Baryła, Czaplińska Kancelarii Radców Prawnych Sp.p., zajmuje się zagadnieniami prawnymi dotyczącymi nowych technologii, prawem autorskim i informacyjnym.

“Wykorzystanie nowoczesnych technologii do zarządzania informacjami jest jednym z kluczowych aspektów modernizacji przedsiębiorstw. Wdrożenia chmury obliczeniowej, czy digitalizacja dokumentów zwiększają wydajność i są naturalnym krokiem w rozwoju współczesnych firm” – komentuje Tymon Zastrzeżyński, ekspert Pozyczkaportal.pl.