Światowe trendy w handlu internetowym na E-commerce Summit 2019

Prowadzenie biznesu w cyfrowym środowisku najeżone jest pułapkami, a ich pokonanie może stanowić o być albo nie być firmy zajmującej się sprzedażą przez internet. W zrozumieniu specyfiki branży e-commerce pomagają eventy takie jak E-commerce Summit 2019. – Konferencja będzie dniem pełnym inspiracji dla wszystkich osób zaangażowanych w sprzedaż produktów online. Spotkanie będzie idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego – zapowiadają organizatorzy.

Okazję do wymiany doświadczeń oraz lepszego zrozumienia poszczególnych zagadnień z obszernej dziedziny internetowego biznesu zainteresowani będą mieli 28 listopada. Tematyka E-commerce Summit 2019 koncentrować ma się na różnych aspektach postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług.

Jak dotrzeć na wydarzenie w Golden Floor Plaza?

E-commerce Summit 2019 odbędzie się 28 listopada 2019 r. w sali 3 na XV piętrze warszawskiego Golden Floor Plaza. Centrum konferencyjno-szkoleniowe mieści się w wieżowcu Atlas Tower, który położony jest w ścisłym centrum miasta przy Al. Jerozolimskich 123A. Klienci i goście zapraszani są w tym miejscu do korzystania z parkingu podziemnego przy ul. Nowogrodzkiej (4 zł/h) lub parkingu naziemnego pomiędzy ul. Grójecką a Al. Jerozolimskimi (3 zł/h).

Rejestracja w dzień wydarzenia trwa od 08.30 do 09.30, a po upłynięciu tej godziny ruszą pierwsze prelekcje. Przerwy kawowe zaplanowane są na 10.50-11.10 oraz 12.40-13.00. Od początku imprezy do 14.30 goście E-commerce Summit 2019 usłyszeć powinni dziewięć ciekawych wystąpień. Które z nich warto odwiedzić przede wszystkim?

Najciekawsze prelekcje na E-commerce Summit 2019

Do najciekawszych prelekcji na E-commerce Summit 2019 należą:

  • Personalizacja w email marketingu – jak to zrobić inaczej? – Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTusz,
  • Omnichannel w B2B, czyli słów kilka o tym jak pracować mniej, robiąc więcej – Krzysztof Rogalny, Barbara Matkowska-Włosek, TIM,
  • E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep – Dariusz Piekarski, SARE,
  • Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 – co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej – Jacek Nawara, FCA Poland.

Poza tymi osobami na konferencji E-commerce Summit 2019 wystąpią: Kamil Kostro z Peoplefone Polska, Patrick Ammann i Jarosław Łuczka z Profity.Online, Małgorzata Radkiewicz i Małgorzata Gancarczyk ze Sferis.pl, Rafał Cheliński z Plusa oraz Anna Kobylańska z Kobylańska & Lewoszewski Kancelaria Prawna.

Rejestracja na wydarzenie dostępna jest na stronie internetowej http://ecommercesummit.pl/#rejestracja. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje limit miejsc, dlatego nie warto zwlekać z rejestracją.